MON HÔMME



MIn första reaktion när jag såg den här bilden var: shit min man!!! Nej, men en riktigt cool kille. Jag är riktigt svag för skinnjackor och Dr. Martens. Annars då? Nja, sitter och funderar på om jag hinner/orkar/är tillräckligt frisk för att träna i eftermiddag. Vi ska på Johnossi och det kommer blir thigt med tid, sen väger jag på ett mellanläga mellan frisk och sjuk så jag tror nästan att jag hoppar det. Jag måste upp kl. 05.00 (cirkus tror jag kan lägga på en halvtimme) och upp och jobba så det kanske bara blir värre om jag tränar och får för lite sömn... Nej tror att jag mår bra av att hoppa träningen idag faktiskt. Oj herregud vad klockan är mycket, nu ska jag häva i mig lite mer kaffe och försöka bli människa. Btw Ida åker till San Fransisco idag, fan vad avis jag är.

Bild: The Sartorialist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0