Man måste dö några gånger innan man kan leva


Att jag älskar långkjolar är en av många anledningar till varför jag älskar livet.

Ja Håkan, du har rätt. Ibland har man dagar då allt är piss, alla har det och det kommer ibland när man inte vill. Igår kände jag så och första timmarna av den här dagen. Nu känns det bättre, jag känner mig piggare och ska snart iväg och få lite livsglädje och energi på gymet. För mig är träning en belöning på dagen, därför förstår jag inte ibland när folk säger "åh ska du träna, men gud vad duktig du är!". Vadå duktig? För mig är inte träning en börda utan ett sätt att typ fly vardagens bekymmer, det är den enda gången när jag faktiskt kan släppa allt och bara fokusera på det jag gör. Det är så härligt! Därför ska jag hoppa i träningskläder och pumpa lite med grabbaran!

Bild: Style scrapbook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0