LANVIN DEUX


Nästa bild från Lanvin for H&M. Blir tyvärr mer skeptisk när jag ser den...

Jag är bokstavligt talad klubbad; kropp och huvud känns som om de fått en omgång i tvättmaskinen. Efter en full dag, gick jag och pumpade med grabbarna i vanlig ordning. Efteråt fick jag sjukaste magvärken och släpade mig hem, det blev bättre efter en dusch och sedan pressade jag i mig ganska smaklös, uppvärmd mat. Nu borde jag orka se halvåtta hos mig men det gör jag inte, ska sätta mig till rätta och läsa lite om Freuds tolkning av ett mord och kuckelura ihop en redig diskussionsfråga. Imorgon blir det Idol, Ben&Jerry's, grillade marshmallows och mina gullegrisar. Fy satiken vad jag längtar...

Bild: Style by Kling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0