Jag köper vatten på flaska och älskar inte dig


Igår var den så mysig dag. Jag kände att jag verkligen älskar mina vänner och familj så mycket. Att få ha en egen dag som sin egen är lyxigt.

Idag har varit en mindre bra dag; fylld av känslor, kärlek, ilska och sorg. Jag skulle ha tränat idag men lyssnar (för en gångs skull kanske) på min kropp som säger nej. Jag är för trött och känner mig på gränsen till sjuk, så om jag vill gå ut och ha det superkul så blir det hemma idag. Jag måste också plugga, det känns inte lika frestande som att krypa ner under täcket med tredje säsongen av  true blood som jag fick i födelsedagspresent av Sanna igår. Det får bli en kompromiss tror jag. Fan ibland blir jag så trött på människor.

Men grattis till fina Tessan som fyller 18 år idag!

Bild: Lolita

Kommentarer
Postat av: tessan

Tack FINA Caroline! Du är grym, glöm aldrig det.

2010-10-08 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0