Innan min dejt med John Blund

Nu är jag redo att slänga in handduken för idag. Helt slut efter aerobicpasset, det kändes extra med träningsvärk kan jag säga! I huvudet har jag bara massa måsten och borden: måste skriva klart psykologin och svensktalet, måste städa mitt rum, måste spara pengar, borde klippa håret, borde köpa nya skor, jacka, halsduk, mössa, vantar, borde gå ut och njuta av hösten, måste bli av med den konstanta tröttheten. Det snurrar lite mycket i huvudet, det gör ofta det nu och det känns som om jag inte hinner något på grund av detta eviga tillstånd. Och det här med tröttheten, hur får jag bort den? Jag sover bra, får frisk luft (promenerar 30-40 minuter om dagen om inte mer), tränar och äter mycket frukt och grönt - det är ju det som ska hjälpa?! Varför gör det inte det då? Ah, nej nu är det nog! Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0