Honung




Men gud vad trött jag måste varit igårkväll... Jag skrev detta inlägg men uppenbarligen så publicerade jag det inte. Igår hatade jag min bakning för kakan blev för torr, plåten gick inte in i kylen och glasyren ville inte stelna. Det resulterade i att jag kom i säng på tok försent och att jag aldrig hann lära mig mina franskglosor. Nu sitter jag och multi-taskar; målar naglar, pluggar glosor, dricker kaffe, tittar på nyhetsmorgon, ja ni fattar! Jag ska lämna in mina skor på omklackning och favvojeansen på lagning. Sedan ska jag boka bord till på fredag och träna. En fullspäckad dag, men jag gillar det för jag känner mig full av energi idag faktiskt!

Bilder: Lolitas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0