DRIVING IN YOUR CAR


Okej, då var det officiellt att jag precis hetsätit upp gårdagens godis (som jag inte skulle göra, dammit) på grund av oerhörd nervositet. Detta i sin tur beror på att jag om ca en halvtimme ska sätta mig bakom ratten på en bil för första gången och att jag imorgon har ett svensktal att preformera med, det vill säga nationella i svenska b! Så all denna nervositet resulterade i att jag sprang till skafferiet och drog i mig resterna av det billiga godiset. För övrigt så slår gårdagens köpta choklad det där satans godiset med hästlängder... Nåväl, detta var ju ett oerhört intressant inlägg om mina godisvanor och dåliga nerver. Jaja, man kan inte prestera varje gång.

Och jag vill också passa på att citera min kära vän Norstedtan " Jag ska inte bli talskrivare när jag blir stor.", dock gillar jag retoriska frågor har jag märkt...

Bild: Jak&Jil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0