BACK IN HEELS



Borde verkligen komma upp i klackar igen, jag trvis ju faktiskt väldigt bra uppe i höjderna. Tyvärr ser de som är lite billigare mer än ofta väldigt plastiga ut. Haha, det enda jag kan tänka på nu är kläder (som om det vore ovanligt, är jag dum i huvudet eller?). Det var egentligen inte det som det här inlägget skulle handla om utan om mig... Mina vänner säger att jag ofta är på dåligt humör nu för tiden, det är nog sant. Jag ska vara helt ärligt, jag vet egentligen inte vad det beror på. En del kanske kan vara att jag har mycket driv i mig och inte riktigt vet hur jag ska få utlopp för det. Eller så handlar det inte alls om det. Kanske är det hösten, jag har inget större agg mot hösten mer än att det är kallt och fuktigt. Jag tycker att hösten är väldigt mysig, tvyärr framkallar det behovet av att vara två. Ensamheten som jag gärna uppskattar blir istället jobbigt. Runt om mig kan man kanske säga att det spirar kärlek och jag blir väldigt lycklig av att se det, men ibland räcker det inte med att se man behöver känna, uppleva, tänka, fångas; ja allt det som kärlek är måste man själv få kalla sitt eget. Sådana behov framkallar hösten hos mig och jag kan inte säga att det är det mitt dåliga humör beror på men...

Bild: Nathalie Willebrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0