vackert.


Ibland orkar jag inte med mig själv, klarar inte av mina humörsvägningar. Går från den gladaste människan i världen till den sorgsnaste. För jag känner mig inte ledsen utan sorgsen. Jag kanske inte borde lyssna på Melissa Horn, utan äta något stället. Jag skrev ett jättelångt inlägg om vem jag är, men kom fram till att jag inte ville publicera det. Någon gång blir någon rädd för mig på grund av att jag tänker så mycket. Det finns så mycket jag vill säga, men jag vet inte om jag varken kan eller vågar.

Jag lägger ner nu, det blir bara ord som är betydelselösa för den som inte är inuti mitt huvud.


Bild: fiveminutes

Kommentarer
Postat av: Linnea

<3

2010-05-19 @ 19:12:02
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0