På balkongen sjunger vindspelet din sång







Blä, lätt illamående. Idag när jag kom hem från jobbet var jag trött, irriterad och lite ledsen. Jag tänkte att, ja lite kakor kanske gör allt bättre. Nej, det gjorde det inte, nu mår jag illa och ångrar att jag tänkte tanken från första början. Idag är en sådan dag när man bara vill stänga av, nästan allt är skit och man kan inte göra något för att det ska ändras. Jag vill bara lyssna på kent och egentligen krypa ner under täcket... Istället sitter jag med företagsekonomi-boken och religionsboken, såhär ser min vecka ut:
- måndag: företagsekonomi-prov kap. 6-9 + fransknationella
- tisdag: religionsprov på islam
- onsdag: engelskinlämning + idéskiss-inlämning
- trosdag: -
- fredag: latinöversättningsprov + fransknationella
Detta, plus flera jobbiga tankar trängs i min hjärna just nu. Tänkte koppla av lite med lite träning klockan sju...

Bilder: Hannah and Landon

Kommentarer
Postat av: Sanna

Pratade m Lissy, hon ska hålla mappen öppen nån vecka till, så det är ju typ lugnt :)

2010-05-24 @ 15:17:27
URL: http://sockrejt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0