Onödigheter som är nödvändiga



Jag hatar egentligen att göra av med pengar på onödiga saker som ändå är nödvändiga och som man måste ha. Det är till exempel hårspray, ansiktprodukter, toffsar, nytt smink osv. det rusar ofta iväg pengamässigt eftersom jag, i nio tillfällen av tio, tycker att de dyrare sakerna är bättre.

Ny börjar jag tröttna rejält på att min hy hatar mig, vilket den har gjort hela våren, så jag ska införskaffa denna skrubbkräm från Dermalogica som går på nätta 450 kr. Har hört mig för och den ska vara super. Ja, det är svindyrt men om det funkar är det värt det, sådan är jag!

Andra saker jag verkligen måste köpa hem den här månaden är följande:
- Mineral fondation i puderform (sol och flytande fondation är BIG no-no)
- Saltvattenspray, har saknat det på senaste tiden.
- Toffsar!!! De försvinner hela tiden
- Någon re-style spray som Ida använde på mig i fredags som lyktade himmelskt och kom från Tigi, Bed Head.

Det är det jag har på min lista just nu, jäklar vad jag känner att det inte är kul att lägga pengar på sånt här men det är måsten...



Bild: Här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0