I've got my pockeful of money



Jag kan ju säga att jag hatar skolan just nu, in case you didn't know. Tror att jag kommer bli galen på en vecka, är så trött just nu och hungrig för den delen. Ska slänga i mig lite mat snart. Företagsekonomi-provet gick i alla fall bra, det kändes bra. Fransknationella? Inga kommentarer. Fick veta att jag har två muntliga spårkprov imorgon också, fun...

Aja, det går liksom inte att göra så mycket åt. Jag sprang coopertestet idag, tre kilometer på 14.02 minuter, en kickstart på dagen. Det var rätt mysigt, för vägen är så fin. Tänkte att det här inlägget skulle handla om lite mode också, länge sen inte sant? Behöver som sagt uppdatera lite i garderoben, så här får ni en lista (inventarielista haha, ja jag är förstörd av skolan nu okej?):
- Strumpor (Alla är borta, tror att tvättmaskinen är tjuven.)
- Jeansshorts, har ett par bara...
- Baslinnen, bristvara!
- Skor! Har inte riktigt hittat en modell jag vill satsa på i sommar, är rätt trött på gladiatormodellen...
- Klänning, alla second hand-butiker se upp!

I stora drag!

Bild: Amlul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0