En hattväska och solen



Jag kan inte hjälpa det. Hela dagen har jag gått runt med en drömmade leende på läpparna och jag tror att det beror på solen. Den kan verkligen ha sjuka effekter på mig, jag är så glad och positiv till allt just nu! Matte b-nationella imorgon och jag tror att det kommer gå jättebra! Känner det på mig, jag är lugn som en filbunke.

Jag vill verkligen, verkligen ha en rund hattväska! Måste hitta en, de är så coola - jag dör! Kolla liksom hur chic Emma Nygren ser ut med sin på armen, tror att mitt liv skulle bli ännu bättre med en hattväska...

Nej, lite mer plugg och sen en liten promenad kanske, hoppas på det!

Bild: Emma Nygren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0