Drama, drama, drama



Hej. Idag är jag inte lika arg, men min dator dog på sämsta tänkbara tillfälle och jag vet att det kommer att lösa sig. Nu lånar jag min snälla pappas dator och det går jättebra, jag ska köpa en ny så fort jag får lön. Anyway, igår när jag hade lugnat ner mig så behövde jag något att sysselsätta mig med och tidigare på dagen hade jag varit hos syon på min skola och pratat. Jag har nu i princip bestämt mig för att söka till journalistik, som det ser ut nu en mastersexamen och kompletering med lingvistik och journalistiskt skrivande. Jag känner att det verkligen känns bra, först ett år som au pair i Italien och sedan detta.

Jag vill bara säga också att jag typ älskar den här bilden, nya innegrejen verkar vara att färga topparna i en lysande färg, känner att det inte är något som jag kommer att prova.

Bild. Signe Siemsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0