Si je pouvais rêver











S K Ä R P N I N G  K A R L S S O N ! Det här men bloggande har gått dåligt på senaste tiden, vilket syns på antalet besökare. Antalet har gått ner, tyvärr. Förlåt.

Igår färgades i alla fall barret, blonda slingor blev det! Nöjd? Fruktansvärt, det blir superbra om jag får säga det själv. Ursäkta frisyren på bilderna men idag är den hemmadag och hårfix känns onödigt då, mjukisbyxor och huvudknut, jatack! Idag sitter jag på min arbetsplats aka. mitt sovrumsgolv och pluggar för fullt! Har också inhandlat Elsas mode av Sofi Farhman, den är sådär... Men på det stora hela har jag en mysig dag men Norah Jones i bakgrunden, svag för henne i perionder, ska återuppta pluggandet och smygäta liet mörk choklad! Nice! 

Kommentarer
Postat av: ida

caro vafan man ser ju inte!!!!!

2010-03-06 @ 11:28:22
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0