Lovisa Burfitt for H&M



Det blev inget inlägg igår, pluggade och tränade och hade inget att skriva om. Idag har jag haft en redovisning och sedan pluggat ytterst lite italienska och mest kollat på sex and the city. Jag är absolut inte på topp idag, har jätteont i huvudet och känner mig allmänt hängig. I alla fall, i juni kommer en specieldesignad tygkasse i H&M:s butiker, designern heter Lovisa Burfitt. (Parantes; Lovisa Burfitt är en mycket duktig svensk desiger som det dessvärre har gått dåligt för på senaste tiden då hon haft svårt att hitta finansiärer till hennes klädproduktion.). Intäkterna, 30 % av dem, kommer att gå till välgörande ändamål - UNICEF. 

Bild: här 

Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och jobbar med webben på UNICEF, vi har precis startat närverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar vi nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge: (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0