I won't back down



Vet ni vad jag gör ikväll? Jag sitter och pluggar(?), jo då och lyssnar på grym musik! Jag tycker att det är ganska skönt, tända ljus och skriva. Jag tycker ju om att skriva så det är inte direkt jobbigt, ska nog försöka läsa ut min bok som jag har kämpat med den jullovet. Den var liskom inte så bra...

Jag vill ha en guldklocka, det är skitcoolt! Jag börjar må bra igen, ibland är livet tungt och allt känns extremt orättvist. Det jag har lärt mig av erfarenhet är att man måste bestämma sig för att allt ska bli bra och att allt ska gå. Då går det. Jag klarar mig, jag överlever själv och jag kan leva med mig själv utan att det är jobbigt. Jag kan till och med tycka om att vara ensam, som ikväll till exempel. Man måste bestämma sig, det går.

 

Bild: här


Kommentarer
Postat av: A

heja Karlsson! (y) <3

2010-03-02 @ 22:41:35
URL: http://annaelvira.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Visdomsord :)

2010-03-03 @ 17:45:44
URL: http://tlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0