Blackcurrant



Jag är officiellt bloggkåt idag. Ja, ja det kanske har att göra med att jag läser Elsas mode eller för att jag känner att jag måste make up for lost times, hur som haver så känner jag verkligen för att blogga nu. Det betyder också att jag är 17 going on 18 i höst och alla mina kära nära vänner är 18 och kan festa loss på krogen! Jag är party- och shoppingsugen! Vet ni att jag inte köpt ett enda nytt plagg (förutom en kent-tshirt och den tycker jag inte räknas) sedan jullovet?! ME? MOI? IO? JAG? Shoppingtokarnas shoppingtok, nej det är helt sant faktiskt och abstinensen är påtaglig, men jag gav mig fan på att jag skulle färga håret den här månden och som sagt typ alla mina vänner har fyllt 18 så... Men jag pratade i alla fall med Ida idag och hon och jag känner ett STORT behov av den heldag på söder och söders utbud av second hand! Så gott folk efter den 25 mars (första lönen WOHO!) så är det där ni kommer hitta mig! Det som skall inhandlas är följande:

- Nya svarta jeans med hög midja.
- Hatt av något slag, hattbaren på götgatan är en pärla.
- Skjorta, är ju svag för mina skjortor.
- Om inte mitt minne sviker mig har H&M premiär för sin "the garden collection" så kanske något därifrån...
- Sugen på en tranperant skjorta också.

Resten får bli på impuls, blir ju i och för sig bäst då! Nej, hörni nu borde jag gå och lägga mig!

Bild: här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0