Take me out tonight



Ah, nu har min hjärna ställt in sig på sommarlov. Har en enda, ynka uppgift kvar att göra innan allt är slut och jag har absolut ingen ork för fem öre. Har suttit hela morgonen som ett fån, facebookat, kollat igenom bloggar och jag tänkte bege mig ut och springa om cirka en halvtimme. Sedan måste jag göra mig i ordning för att jag ska på studentmottagning och har inget att ha på mig... Story of my life.

Åh, jag måste brätta historien om min Ipod. I måndags var jag ute och sprang, när jag var klar stängde jag av min Ipod och la den på parkeringen för att jag skulle strecha, inget mer med det. I tisdags skulle jag ha mina hörlurar och inser att "vafan vart är min Ipod? Nej, helvete jag har glömt den på parkeringen!!!", vi åker dit och nej, den ligger inte kvar. Vi åker till polisen och gör en anmälan och jag tänker att "tack och hej, den lär inte dyka upp...". Igår sa min syster att "Men Carro, du hade väl den med dig hem i måndags?", jag springer till mitt rum och vänder upp och ner på det och hittar Ipoden i min andra väska... Fan, ibland undrar jag om jag verkligen är min välstrukturerade mammas dotter?

Bild: Lolita

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAHA, galet! Gjorde en liknande grej m en mp3 för typ tre år sedan. Trodde den blev snodd på Gothia Cup. Samma dag som jag skulle köpa ny, hittar jag den i ett gigantiskt gömt fack i min träninsgväska. Vi misstänker det värsta helt enkelt, i en typisk pessimistanda "/ :D

2010-06-03 @ 12:57:22
URL: http://sockrejt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0