Sticky sweet







A little bit of everything.

På grund av diverse jobb, helger, människor och så vidare så har jag inte givit ett skit för bloggen. Ledsen för det men jag har haft en underbar helg. Jag har kommit på att nattpromenader i regn är en av livets vackraste upplevelser, att vakna upp med någon - en känsla av trygghet, att umgås med de människor man mår bäst av ger oanade effekter. Jag skulle kunna fortsätta länge men det är en sammanfattning på min helg.

Idag jobbar jag inte. Jag är ledig, fast nästan hela dagen har gått och jag sitter vid frukostbordet och lyssnar på P3 och har precis avslutat min frukost. Borde klä på mig och göra något av dagen.

Bilder: Neoteny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0