Run and hide





Ibland känns det som om vissa kvinnor föds med mystik. Det gör dem intressanta, man vill titta på dem, det finns något där som gör att människor dras till dem. Det finns ett antal, man liksom känner när de går in i rummet, det är som en elektrisk stöt som går genom rummet. Det är inte något man kan träna sig till, jag är helt övertygad om att det är en medfödd kapacitet. Jag kan ibland känna mig lite avundsjuk på dessa kvinnor, det kan vara händigt ibland. Dock kan jag tänka mig att det är lite uttröttande ibland. Det är som Victorias bröllop, det är mitt i centrum men jag är övertygad om att hon kände mer än en gång att; varför är detta ett så stort rabbalder, jag vill ha en litet intimt bröllop. Detsamma med dessa kvinnor, att alltid vara mittpunkten måste vara uttröttande. Ändå är det dessa kvinnor som de flesta av oss avundas.

Jag vet inte vad jag ville med det här inlägget, var tvungen att skriva av mig och det blev om just det jag tänkte på för tillfället.

Bilder: Ilovewildfox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0