Indian lover


Igår hade jag en  u n d e r b a r  dag.

Idag börjar jag runt klockan tolv, jag ska snart ge mig ut på en liten springtur. Ikväll ska jag åka hem till Ivarsson och äta hemmagjord pizza med tjejerna, det var länge sen det bara var vi fem så jag ser fram emot det. Igår lämnade jag in det absolut sista skolarbetet i tvåan, gud vad skönt!!! Imorgon är det sista dagen i skolan och restaurangmiddag på kvällen. Imorgon ska barret slingar. På lördag ska jag jobba och sen ska jag ut och leva Svensson-liv i diverse sommarstugor. Over all, hur bra start på sommaren som helst!

Jaha, det här var ju givande... Not one bit, nej nu ska jag byta om.



Bild: vanillascented

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0