Tjena jackan, läget då?



Här är min nya älskling, jag vet att man inte ska leka favoriter med sina kläder men jag kan inte låta bli. Känner dock att bilden inte gör den rättvis för den är så mycket snyggare på. Ser mig själv i denna, mina Dr. Martens och svarta stuprör i hörst... Och skepparmössan så klart!

Jag håller på att baka bröd just i denna stund, väntar på att degen ska jäsa klart och sedan ska jag baka ut dem och låta finingarna jäsa lite mer. Min fina vän Hanna fyller 19 idag, vill gratulera henne så mycket på födelsedagen! Idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem

DRA MIG BAKLÄNGES VILKET JÄVLA KAP DU GJORDE BRUDEN. JAG ÄR SÅ AVIS. GUD VILKET JÄVLA HA-BEGÄR.

2010-07-15 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0