Nicole



Okej en snabb sak bara. Jag måste bara säga att jag är så oerhört stolt över min bästa vän Nicole. I höst kommer hon att åka ensam till London för att plugga mode. Jag tycker att hon är så jävla modig som vågar satsa och vill det här, det både peppar och inspirerar mig till att också dra iväg efter gymnasiet, inte bara prata om det. Hon kunde ha stannat hemma i lilla landet lagom och jobbat på en skoaffär, men istället sökte hon till en utbildning, blev uppringd och intevjuad på engelska. Hon ska dessutom bo hos en engelsk familj hela tiden. Fan, jag ville bara säga att jag verkligen är så jävla stolt över henne. Hon är så modig och jag åker helt klart och hälsar på henne under höstlovet. Då ska vi fira min födelsedag och hon ska visa mig Londons uteliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0