Jag går inte isär när jag går med dig

Åh, vilken underbar kväll det var igår! Middagen blev fruktansvärt god om jag får säga det själv, den var perfekt! Vi satt i solen på min uteplats och drack vin och bara hade det så oerhört bra, det sämsta med kvällen var när tjejerna skulle gå ut och jag fick stanna hemma, som tur var kom Tessan upp en stund och vi satt och pratade.

Idag har jag hunnit med ganska mycket, gått upp, sprungit ungefär 5 km, röjt upp lite granna, ätit frukost. Nu ska jag fortsätta röja lite och sedan ska jag lägga mig i soffan och läsa tror jag, vädret tillåter inte till mycket mer och jag klagar inte. Ida ska komma över lite senare och hämt sin kamera sen också, den har alla bilder från igår som jag gärna vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0