Heartbeats


Det känns som om det är höst i luften. Jag kan inte låta bli att vilja ha ett par Dr. Martens till, ett par klassiska svarta. I vintras använde jag mina grå i stort sätt varje dag, de blev mina älsklingar. Ska nog beställa ett par från Asos, de är billigast där tror jag.

Jag sitter och lyssnar på musik, varvar José Gonzalez med Regina Spektor. Jag känner mig bättre, men lite tom kanske. Jag har en lite speciell känsla i kroppen, det är som en gråzon mellan sorgsenhet, gladhet, ledsamhet och tomhet men inte helt identifierbar. Det kanske är den som uppstår när en person som kommit en nära på livet försvinner... Och man för första gången inte är arg, hysterisk, glad eller lättad. Bara tom.

Bild: Asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0