All hour cymbals

Igår var jag inne i Stockholm med Ida hela dagen, vi gick och gick och gick. Stockholm är en extrem vacker stad, speciellt opå sommaren. Ida tog jättefina bilder som jag tänkte sno lite senare. Vi åt lunch i Humlan och middag i gamla stan på en lite engensk pub, hm rätt mycket friterat blev det. Mådde så fruktansvärt illa igår när jag skulle gå och lägga mig, en mycket obehaglig känsla som har resulterat i att lusten för frukost har dragit ut genom fönstret... Idag blir den jobb, måste fixa middag att ta med. Idag känner jag verkligen att jag inte vill jobba, ibland kan man ju bara känna så en stund men när man väl kommer till jobbet är det ändå helt okej. Idag känner jag inte så, jag vill inte jobba. Bara vara hemma och läsa och lyssna på musik hela dagen. Nåja duty calls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0