Youth novels



Jag vell ha den här koftan från Monki, den kom ut i butik i december så den lär ju vara slutsåld överallt. Jag har ju inga koftor och det är fruktansvärt kallt ute och inne.
Anyway, idag har jag haft distansdag och har fått ganska mycket gjort, tills nu när jag upptäcker att vissa saker jag behöver för att starta upp två arbetens ligger på andra sida staden hemma hos min kära moder! Satanism, vad irriterande. Jaha, what to do? Jag får nog sätta mig ner och försöka att inte hata Latin B så mycket som jag skulle vilja, vem vet vi kanske kommer överens men det är inte så troligt. Jag ska iallafall vara lite huslig om några timmar och laga middag till mig och syrran, det är kul.

Bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0