Turn my legs to spaghetti and set my heart on fire.

                                  

Chloe sëvigny. Jag är helt medveten om att jag är smått besatt av henne och ja, jag tycker hon är coolast i världen och jag skulle väl mer eller mindre mörda för hennes chica stil och tillgång till hennes garderob. Dock gillar jag hennes kompanjoner på denna bild också, den där leopardkoftan är ju to die for, big time.

Jag har ju fått upp en header, inte världens bästa och bilden blev så oskarp men hey, jag är påväg i alla fall. Jag valde en bild på Chloe för att a) jag har inte någon lika cool bild på mig b) jag tycker som sagt att hon är kvinnan av alla kvinnor och därför förtjänar ingen mindre än hon att på hedersplatsen på min header i min blogg!
Räcker det med argument?

Bild: här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0