Self Service













Fy. Fan. Vad. Trött. Jag. Är. Jag är ganska nyvaken från en powernap som behövdes och jag ska snart gå ner och äta lite middag. Men idag hörrni så vill jag inte leka, jag vill egentligen bara gå och lägga mig igen... Men jag har skola som ska skötas, latin b att bråka men, en rappot om anorexi som ska in om två veckor, naglar som behöver målas... USCH!
När ska jag hinna leva var det tänkt? Jag är ledsen att säga det men jag har inget liv, mitt liv består av skolan, plugg, titta bloggar, göra ett försök till att driva en själv, klä sig någelunda snyggt och äta och sova!
Stackars lilla patetiska Caroline.
Nej, jag är ledsen detta inlägg blev väldigt konstigt. Imorgon ska jag ha en knut på huvudet, strumpbyxor (för det har jag bestämt) och sotade ögon, måste hitta sätt att få vardagen lite roligare ni vet. Fotojobbet då? Jag gillar't skarpt va!

Bilder: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0