MH & MKO



Jag tänker spendera dagen precis som igår, dvs pluggandes. Latin B kan ta sig, jag hatar den kursen och jag ska njuta av nästa år när den är över! Melissa Horn hjälper mig så allt känns inte hopplöst, Melissa Horns texter är så vackra att jag verkligen bara vill gråta! Jag vill också se ut som Mary-Kate Olsen idag, hon är dösnygg! Istället sitter jag i mjukisbyxor och en ful knut på huvudet - mycket snyggt fröken Karlsson...
Är just nu mycket trött på vintern, mitt humör är konstant dåligt och deppigt. Jag lovar och svär att när snön börjar smälta och vårsolen börjar titta fram kommer jag bli en positiv och glad människa. Cross my heart and kiss my elbow, som underbara Audrey skulle sagt (hon skulle dock aldrig bli så deppig som jag alltid är...).

 

Bild: här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0