Jag vill inte vara rädd, varför måste jag vara rädd



Idag ska jag sitta och plugga hela dagen, det fruktasvärda latinprovet ska vara avklarat på måndag och jag är skräckslaget inför det. Det är avgörande för mitt slubetyg i latin b och jag känner mig fruktansvärt pressad. Sedan har jag en jobbig huvudvärk som inte vill försvinna, just nu känner jag mig inte speciellt bra av olika anledningar. Ibland måste man få känna så också. Den här helgen kommer inte bli bra, förlåt för att jag är en pessimist hela tiden, jag tror jag har blivit bitter...
Jag fick jobbet i alla fall, det är jättekul! Nu ska jag kanske få jobba med en av mina bästa vänner, det är också jättekul och jag känner att jag har haft en verklig tur.

Bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0