Into the night



Mörbultad. Rörde på kroppen för första gången på riktigt länge igår, ehm det resulterade i en högst fuktansvärd träningsvärk idag! Jag boxades och började jobba med muskler som fått vila i typ en månads tid vilket jag verkligen känner idag... Annars då, jodå jag och latin b börjar långsamt hitta tillbaka till varandra, jag ska på arbetsintervju imorgon, jag ska på bio på fredag och ja... That's about it. Jag har nada perngar och skulle vilja ha ett par nya jeans, det är ganska jobbigt. Får hoppas till tusen på att jag får det här jobbet så jag vill att alla håller tummarna för mig imorgon!

Annars har jag hakat upp mig på en jättefin låt som heter Into the night tackvare Norstedt, tack, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0