I love men







LV men's fall/winter 2010 rehearsal.
Blogg.se har ändrat sin design när man loggar in... Märkligt. Förlåt, kass uppdatering I know, har varit fullt upp. Nu har jag i alla fall en pause i mitt uppsatsskrivande, mitt härliga flow försvann och jag hoppas att det kommer tillbaka snart. istället passade jag på att ägna mig åt bloggen! Jag känner mig på bra humör idag, det är en helt fantastisk dag ute, sol och visserligen mycket kallt men ändå. Funderar på om jag ska ta mig tid till en liten promenad, något som dock är mycked ledsamt är att mina hörlurar till ipoden har gått sönder, de har tappert hållit ihop trost att ena spruckit, men igår la den luren av... Jag har seperationsångest från mina saker och borde, som mina vänner påpekat väldigt länge nu, köpt ett par nya när de gick sönder första gången för ca ett halvår sen men jag har helt enkelt inte klarat av det. Nu måste jag köpa ett par nya, fan också! Ja, ja det får bli nästa projekt efter att rapporten är klar. 

Bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0