Holding out for a hero





 



Vintern är en högst osexig årstid. Alla går runt i långkalsonger och dunjackor, man är blek och glåmig, allt är bara så jäkla grått. Och kallt. Överallt är det fan kallt.

Jag tycker att kylan och snön kan försvinna imorgon. Låter det bra?

Ja, jag är en pessimist just nu, jag har zero pengar, jag måste spara mina pengar som kommer in på kontot den sista för jag ska köpa träningskort och färga håret. Det betyder också att jag måset snåla som bara den denna månad, det är köpförbud på allt. Imorgon ska jag ringa till en kvinna på Danderyds sjukhus och prata lite angående ett eventuellt jobb som fina, fina Ida kanske har hjälpt mig fixa. Jag hoppas verkligen på det för jag håller på att dö av pengabrist.

När blev allt så hiskeligt dyrt?

 

Bilder: här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0