Ett tidsfördriv att dö för



Älskar det undre bilden, hårbandet och kavajen... Min dag blev sådär, rensade i garderoben och åkte och handlade mat. Nu känner jag mig rastlös igen och vill göra något, men helveteskylan tillåter inte mycket, annars hade jag kunnat ge mig ut på en promenad men nej... Funderar på att överkonsumera lite te för att halsen ska ge med sig. Om jag skulle vara duktig och smart skulle jag ju sätta mig och plugga, men jag är varken duktig eller smart så jag orkar inte. Tanken på skolan ger mig en fruktasvärd huvudvärk... Ungefär som tankarna på framtiden.

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Baby, jag kan inte annat än hålla med dig på alla punkter. Vi måste komma på någon plan för att orka till sommaren... hmm, undrar bara vad... <3

2010-01-06 @ 18:38:07
Postat av: C

Shoot us now?

2010-01-06 @ 21:06:32
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0