Christine Centenera







Jag är på lite bättre humör. Livet är inte piss när man har underbara och fina vänner som alltid ställer upp vad som än händer. Vänner är det bästa som finns, jag tycker att man borde göra om ordspråket "mode kommer och går, men stil består" till "kärlekar kommer och går, men vänner består".

Annars har jag pluggat latin hela dagen, varit ute och gått och pratar en timme i telefonen med finaste Linnea. Nu ska jag äta middag, plugga latin och måla naglarna. Jag ska äga på det här latinprovet, för jag kan alla ändelser på alla verbformer och jag kan temaformerna också! HA! Ni have no idea vad jag pratar om men jag skulle bara egokicka mig själv lite grann! Anyway, denna kvinna på bilderna är typ den vackraste i världen och har sjukt snygg klädstil. Första bilden är ju underbar som få. Så vill jag se ut imorgon, om jag gjorde skulle latinprovet så galant, men det kommer det gör i alla fall! Jag ska nog ha röda läppar imorgon, som jag har sagt förut, livet blir på mycket roligare då.

Bilder: här, här och här

Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns redan ett sånnt liknande ordspråk, duh!

2010-01-24 @ 20:45:31
Postat av: linnea

HJÄRTA

2010-01-25 @ 11:58:15
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0