Between to lungs



När jag inte hittar något kul att uppdatera om, dvs bilder eller nyheter, så tar jag till Chole! Ni borde ju känna mig så pass bra vid det här laget att ingen blir förvånad längre. Idag har det varit en tung dag, mycket lektioner och veckan kommer bli ännu mer körig, speciellt min distansdag på torsdag. Jag ska ta mig in till stan för att göra en hälsokoll av något slag inför mitt nya jobb. Det betyder ca två timmars bussresa och kanske 10 minuters koll? Sedan ska jag kicka ass med naturkunskapen och latinfördjupningen fram till kanske fyra, då ska jag laga middag åt familjen och sen ska jag äta och sen dra iväg och vara barnvakt. Hur jag ska hinna allt detta? Jomen det undrar faktiskt jag också...

Tur att jag har Florence + the machine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0