Valentines day



Jag tycker att alla hjärtansdag är överskattad. Jag är ledsen men jag tycker att det är fel att människor som inte har någon måste känna sig självmordsbenägna en dag om året för att allt är då gulligulligt och puttinuttigt för alla som har någon. Och alla som är tillsammans ska under en dag visa mer kärlek? Det borde man väl ändå göra varje dag. Äsch, jag är ledsen att jag förstör den rosaröda stämningen men jag är trött, har varit djävulusiskt dålig på att blogga och jag har jobbat idag. Jag borde verkligen, verkligen plugga men jag är mer suger på att äta chokladmuffins och titta på satc... Kan återkomma när jag är mer positiv.

Kommentarer
Postat av: ida

I agree!

2010-02-14 @ 16:37:23
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0