Louder the sirens, louder the bells







URK! Jag är helt slut i kroppen, tre dagars träning och min kropp har blivit kickstarad efter ett mycket långt uppehåll på ja, nästan tre månader. Nu jäklar ska jag ta tag i mitt liv, har slitit med matte och engelska och nu ska jag sätta mig och studio un pù l'italiano. Annars är det en helg full av saker fredag blir en stund men Nicole, lördag first day at work och sedan firar vi Sanna och Linnea och allt avsultas med att jag ska upp tidigt som bara den och jobba på söndag också. Haha, ingen sovmorgon alls men jag får ta en tupplur på bussen! That's just life you know.

Annars då? Jo jag vill trotsa vintern och gå i sommarkläder tack!

Bilder: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0