Jag ska slå er med häpnad



Idag var första dagen på jobbet! Det var sjukt kul att få jobba med Ida, men imorgon ska jag jobba med en annan tjej. Jag måste jobba tillsammans med någon ett tag framåt eftersom att jag inte är insatt ordentligt än. Ikväll ska vi gratta älskade Sanna och Linnea så båda fyller 18 idag respektive imorgon, det ska bli mycket trevligt dock en relativt tidig kväll eftersom att jag ska upp kl fem och åka till jobbet. Jag kommer nog inte vara så jättepigg.

Tröjan kommer från chicy.se och jag är lite sugen på att köpa den. Ca 400 kr tror jag att den kommer kosta, men det blir inte ett köp förns i mars då första lönen kommer! Kanske ber Ida ta en kvällens på mig sen.

Bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0