Hej jag vill vara du





Gala González. Top of the top, får alltid en kick av att läsa hennes blogg.

 

An någon anledning så publicerades aldrig mitt inlägg från igårkväll så jag nu, men det gör inget. Igår var första dagen på nya jobbet och jag jobbade med Ida och det gick bra. Sen åkte vi hem och slängde oss i duschen och fixade oss och åkte iväg till Sanna för att fira Sanna och Linneas 18-års dagar. Det blev en urmysig kväll med gänget, jag väntar på att Ida ska lägga upp bilderna så att jag kan sno dem av henne. Nu borde jag plugga matte men jag är förjävla trött alltså. Lite te kanske...

 

Bilder: här

UPDATE: Blogginläggen hade visst publicerats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0