WHEN MY CHRIS SINGS THE WHOLE WORLD STOP


Första december. Underbart. Inledde dagen med att frysa röven av mig när jag kom på den briljanta idén att ha på mig strumpbyxor och shorts, kan säga så mycket som att jag i princip sprang till skolan för att hålla värmen. Ibland undrar jag vad som finns innanför mitt pannben? Om man ska se det positiva i det hela så var det en fantastisk morgon med en sol som heter duga.

Idag ska Coldplays nya singel släppas och jag har längtat efter att få höra något nytt med älskade Chris Martin, dessutom heter låter "Christmas lights", det blir som att slå ihop choklad med glass dvs. en underbar kombo!

P.S. min kära moder kanske kan ta en helbild på mig sen, bilden ovan var det enda jag kunda åstadkomma på egen hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0