WHAT TO WEAR?




Jag brottas med det eviga problemet med att ha en garderob full av kläder och inget att ha på mig. När en 20 minuters promenad väntar en vaje morgon till skolan är till exempel strumpbyxor ett dåligt val trots att jag älskar strumpbuxor! Har insett att jag börjar ogilla jeans, de sitter ju så jäkla tight att det är svårt att gå. Kan vara så att jag har så få jeans och att jag börjat växa ur dem? Antagligen.

Övrigt då? Ska försöka träna, tänkte först att jag skulle gå på mitt favorit jympapass men jag tror att jag istället kör ett lätt styrkepass med kanske lite fler upprepningar och lättare vikter. Vill ju inte köra för hårt och bli superförkyld igen.


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0