KATE OCH JOHNNY


Helt ärligt så var de drömparet. Hur snygga får man bli utan att det är olagligt? Jag har suttit och tittat igenom gamla bilder på dem och ja, man får ju lite utseendesrelationsångest. Johnny Depp är verkligen the one, alfahanen, karlakarlen, you name it! Ge mig djupa ögon, lite skägg, ruffsigt hår och några tatueringar och jag är fast! Synd bara att deras förhållande inte varade så länge för de var ju verkligen it-paret, men tur är väl ändå att de var ett par i alla fall en gång i tiden så att utsvultna tonårstjejer (dvs jag) har något att titta på om kvällarna. Okej, detta börjar likna ett creepy inlägg så jag lägger ner.

Bild



P.S. Jag kan inte sluta lyssna på Coldplays nya låt, det är som porr. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0