ILSKA

Idag tog någon sig in på mitt Facebook-konto och ändrade uppgifter, puffade människor (några av vilka jag inte har någon kontakt med idag), skickade vänförfrågningar till människor jag knappt känner och gjorde många saker som jag aldrig skulle göra. Jag blir så fruktansvärt arg och ledsen att någon vill vara så elak på någon annan som de inte har en nära vänskapsrelation till, för jag kan garantera att det inte var någon av mina vänner som gjort något vad detta. Det här har skett i ren och skär illvilja för jag kan inte se varför någon kan tycka att det är kul och göra något sådant mot någon annan. Jag är inte så glad idag som ni kanske fårstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0