HIPPIEJESUSROMAN LOOKALIKE




Om någon skulle vilja vara en kombination av titeln till detta inlägg kan man hämta lite insiration från bilden. Jag gillar't skarpt i alla fall. Vet inte om det är något för mig men man kan ju titta lite i alla fall.

Över till något helt annat, det börjar hitta tillbaka lite gamla läsare ser jag på statistiken vilket jag är mycket glad för. När jag tappar tappar ni liksom, naturligt. I alla fall, jag pratade med Ida idag och hon sa med en glad klang i rösten att jag börjar låta piggare och gladare, jag kan mycket nöjt informera om att jag känner mig piggare (kanske inte nu såhär klockan halv nio på kvällen) och att jag har mer energi. Konstigt eller hur? Hur det kan vända, kan det vara julstämningen? Eller det faktum att det inte är lågnt kvar på den här terminen? Eller att jag snart får möta solen? Vad det än beror på så är jag tacksam.

Nu: tvättmaskinen.

Bild: Purse'n'boots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0