TRÖTT



Shit, är det normalt att vara såhär trött efter en dag i skolan? Antagligen inte, men det tar inte mitt huvud hänsyn till. Tänkte först att jag skulle bege mig ut och springa, men insåg ganska snabbt att det var inte en bra idé. Sedan tänkte jag att jag skulle gå en promenad, men även det gick åt pipan eftersom att mitt huvud inte vill vara med och leka. Det kanske är bra att gosa med soffan hela kvällen, min kropp är ganska mörbultad efter gårdagens kickstat - sytrkepass! Inte för att jag har legat på latsidan när det kommer till träning i sommar, MEN jag var på Rhodos i en vecka då jag INTE tränade och troligtvis plågade min kropp med diverse ohälsosamma, eh ja vi kan ju säga produkter. Synden straffar sig själv brukar det ju heta och det fick jag uppleva igår. I morgon ska i alla fall själen få sig lite stimulans, nämligen en shoppingtur!

Bild: WildFox

Kommentarer
Postat av: ida

OMG VA SNYGG TJEJ! GALET SNYGG STIL!

2010-08-24 @ 22:40:27
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0