Starved


Hatar den här årstiden. Det är inte höst och det är inte sommar. Det är ett mellanting som gör att man aldrig vet om det är kallt eller varmt och kan därför inte klä sig ordentligen utan att frysa eller svettas i slutet! Det jag i alla fall vill säga är att jag just nu är ganska modemässigt undernärd. Har liskom släppt allt som haft med mode att göra under en period. Jag har nog varit lite trött på det, men nu vill jag komma igen så att säga. Därför ska jag upprätta en liten, tja vi kan kalla det mode-lista.

1. Skaffa mig en färgglad väska (se bilden ovanför.).
2. Klippa mig och färga håret, det krävs en drastisk förändring. Är i stadiet då jag är trött på allt och vill ha nytt; kommer antagligen klippa av mig håret en bra bit.
3. Hunter stövlar, Dr. Martens kängor, herrkostymbyxor, stickade tjocktröjor, beiga skjortor, hattar av alla dess slag kommer få trängas i min garderob i höst. Det ska jag se till - snarast!
4. Inspiration bör införskaffas, är ganska trött på alla svenska bloggare som egentligen inte tillför mig någon inspiration för fem öre. Har börjat gilla danskarna dock...
5. Smyckesgarderob (?) bör uppdateras.
6. Hoppas på att vädret blir kallare och håller sig så, så att jag kan börja använda min Burberryjacka!
(7. Fylla 18 och få en efterlängtad systemkamera och börja dokumentera tankar, liv, sysslor, kläder osv.)

Bild: vanilla scented

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0