I drink tea somtimes when it's cold


Har blivit sådär tokbesatt av Angus & Julia Stone  - igen. De är så sjukt bra! Vill att kära Ebba ska skicka lite musik så jag kan njuta på planet! Väskpackningspaniken har lagt sig, resonerar såhär; lätt packning och det nödvändigaste, resten får stanna hemma!

I alla fall, jag har sysselsatt mig denna kväll med min favoritsyssla när jag är själv; läsa arkiven på mina favoritbloggar. Nu har jag fått en så äckligt jobbig längtan att flytta hemmifrån nu på en gång. Jag vill bo i en egen lägenghet, inreda den efter min smak, gå runt som jag vill, sitta på golvet i vardagsrummet och lyssna på musik och dricka vin, laga den mat som jag har bestämt ska lagas, stöka till det och städa så mycket som jag vill. Jag klarar nog helt ärligt inte av att bo hemma mycket länge till... Jag kommer bli galen. Jag känner mig redan så vuxen på många punkter och jag vill bli en vuxen och självständig kvinna ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0